utorok 17. novembra 2020

Keď sa sny stanú skutočnosťou

Bratislava, Slovensko

Vitajte na tomto blogu!

Na tento blažený pocit, kedy si konečne sadnem za môj vlastný notebook a začnem niečo tvoriť, som čakala od mojich 14. rokov. Ubehlo šesť rokov od prvej myšlienky, kedy mi prebehlo hlavou, aké by to asi bolo, keby sa o niektoré pochody v mojej hlave môžem podeliť s ostatnými. A ono to tu je. Dočkala som sa vytúženého dňa kedy píšem svoj historicky prvý článok na blog. Doteraz tomu nemôžem uveriť a najradšej by som kričala a skákala 10 metrov od radosti! 


Mala by som sa však na úvod predstaviť, aby ste ma lepšie spoznali. Volám sa Miška a pochádzam z hlavného mesta nášho čarovného Slovenska. Odmalička som zasnená do svojich predstáv a nerada sa ich vzdávam, aj keď ma okolie nepodporuje. Som veľmi cieľavedomá a dovolím si tvrdiť, že na môj vek vyspelá. Aspoň z časti, haha. Mám 20 rokov, dokončenú strednú školu so zameraním na odevný dizajn a momentálne pracujem, okrem iného, taktiež v odvetví módy, takže si asi viete predstaviť čo je moja droga. Som obyčajné dievča, ktoré bavia všetky tie ženské kecy, nad ktorými chlapi krútia hlavami a absolútne im nerozumejú. Milujem rúžovú farbu, čerstvo nalakované nechty a kávu. Och áno, káva na slnkom zaliatej terase, s maskou na tvári je to pravé orechové. 

Ó, a skoro by som zabudla! Od tohto blogu nečakajte iba nejaké inšpirácie v podobe outfitov. Som odhodlaná zaplniť to tu mojimi bežnými dňami, rutinami, odporúčaniami, chcem Vás motivovať, precestovať s Vami rôzne kúty sveta (na začiatok Slovenska) a rozdávať lásku, úsmevy a dobrú náladu. 

Verím, že si navzájom spríjemnime veľa dní, inšpirujem Vás a vytvoríme komunitu úžasných ľudí, ktorí budú na rovnakej vlne.

Teším sa na Vaše komentáre, emaily a správy. 


S láskou, Miška ♡

1 komentár

  1. Neverila by si akú mám radosť z toho že konečne bloguješ! <3 Teším sa na tvoje príspevky, už teraz je tvoj blog môj najobľúbenejší na svete! <3

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams