nedeľa 22. novembra 2020

RED ON RED

Slovensko

Krásnu nedeľu Vám prajem!


Nebudem chodiť okolo horúcej kaše a poďme rovno na vec. Červená má v mojom šatníku svoje vyhradené miesto už druhým rokom, odkedy som prechádzala pinterest a vyskočil na mňa outfit s červeným kabátom a povedala som si, že tak ten teda vážne chcem! Určite viete, aké je náročné zohnať niečo podobné (alebo identické) podľa fotky....a tak sa začal môj lov. Vyskúšala som si neskutočné množstvo červených kabátov, no na každom mi niečo prekážalo- tento je veľmi krátky, má zlé vrecká, má gombíky, nepáčia sa mi klopy, nevyhovuje mi materiál....a XY ďalších ženských problémov. Až kým som nevkročila do obchodu, ktorý som dovtedy oblúkom obchádzala- CALLIOPE a moje oči doslova zažiarili. Ideálna dĺžka, krásny, minimalistický, a ešte aj v zľave za 29,99e, no neber to, haha. Odvtedy ho nosím s hrdosťou takmer nonstop, aj napriek tomu, že sa občas ťažšie kombinuje. 




Ďalšia vec, o ktorej Vám chcem povedať, je tento úžasný, teplý, mäkkučký sveter/rolák zo ZARA. Kupovala som ho asi týždeň dozadu za neskutočných 7,99e, najprv som váhala, pretože má po bokoch rozparky, ale k vysokým nohaviciam je to ideál, rozparky dodajú outfitu ten správny šmrnc. 


Celý outfit som už len doladila čiernou a červeným rúžom. Účes som ani neriešila, zapletený vrkoč si idem posledné štyri dni denno-denne! 

Dajte mi vedieť, aký je Váš obľúbený jesenný/ zimný kúsok v šatníku, na ktorý nedáte dopustiť. 







OUTFIT DETAILS:

 CALLIOPE kabát
ZARA sveter
F&F nohavice
ABOUT YOU topánky
CARPISA kabelka
AVON rúž 
:)


S láskou, Miška  ♡                  





3 komentáre

  1. Ten kabátik je nádherný, ja som si ulovila v HM podobný ale čierny a úplne ho milujem! Hlavne ma potešilo že obsahuje až 60% vlny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No tak ten kabát je perfektný, aj červená farba ti pristane :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams