piatok 1. januára 2021

HELLO 2021

Slovensko

  

Do Nového roka vstupujem s obrovskými ambíciami, predsavzatiami, plánmi a s veľmi silnou motiváciou. Myslím, že keď o tom napíšem takto verejne, moja motivácia stúpne, alebo sa budem minimálne cítiť blbo, ak sa mi nebude chcieť ísť si za tým, ako je u mňa bežné. Som síce cieľavedomý človek, ale keby existovala súťaž v prokrastinácii, verte mi, nemala by som konkurenciu, haha. No ale poďme späť k veci.


Včera o 23:59 sa mi prvýkrát stalo, že som sa na Nový rok nerozplakala. Som človek, ktorý nemá rád zmeny a tak ma vždy začiatok niečoho nového desil a svojim spôsobom frustroval. No tentokrát som si o polnoci dokonca aj (po)vyskočila od radosti. Musím uznať, rok 2020 bol riadna makačka vo všetkých smeroch. Nebudem si tu vylievať srdce, ako veľmi som mala príšerný rok, pretože, za prvé- sú ľudia, ktorí ho mali ešte horší a za druhé- dala som si predsavzatie nepozerať späť do minulosti, lebo práve moje myšlienky a neustále pripomínanie si minulosti ma trýznili a ničili všetko čo sa dalo.


Poďme ale na veselšiu nôtu! Medzi moje predsavzatia som si do prvej "top 3" zapísala aj rozbehnutie blogu, na čo sa úprimne veľmi teším a budem mať čo robiť, aby som články nevydávala každý deň. Druhé predsavzatie, ktoré si beriem veľmi, veľmi, veľmi k srdcu je- začať o seba dbať najviac ako sa dá, rozmaznávať svoje telo, jesť zdravšie, cvičiť, naladiť sa na pozitívnu vlnu a držať sa jej čo najviac. Posledné predsavzatie je pre mňa najosobnejšie- vysadiť antidepresíva a žiť plnohodnotný život, o tom by som tiež veľmi rada čo-to napísala, keďže viem, že s týmto bojuje veľmi veľa ľudí, ktorí sa hanbia o psychických problémoch rozprávať. 


V neposlednom rade by som Vám chcela popriať úspešný štart do niečoho "nového", plno síl na dokončenie všetkého čo začnete (alebo sa len odhodlávate začať), veľa zdravia- aj toho psychického a veľa dní prežitých s úsmevom na tvári.

Vidíme sa pri ďalšom článku! S láskou,

Miška  


 

1 komentár

Latest Instagrams