nedeľa 17. januára 2021

PINK LOCKDOWN OUTFIT

Musím povedať, že ja si toto lockdown obdobie veľmi užívam. Cítim sa veľmi slobodná, odhodlaná, ako to povedať- ako keby nie som odkázaná na nič iba na seba a nemám žiadnu pomyselnú guľu priviazanú o moju nohu. Prestala som prokrastinovať, začala som sa venovať tomu čo ma naozaj baví, trávim veľa času so psom, chodíme na prechádzky kade tade, som viac vonku ako keď chodím normálne do práce, cvičím a cítim sa psychicky takmer úplne fresh. Pomaly začínam dokonca opäť čítať knihy, menej sa hádame s priateľom a hlavne, netrávim pred šatníkom celú večnosť s myšlienkou, že si znovu nemám čo obliecť. Síce sme včera narýchlo museli kúpiť skriňu, pretože tá jedna veľká, ktorú máme, praskala vo švíkoch a moje veci boli pohádzané všade po byte, aj napriek tomu posledné dni nosím na sebe to isté. Oversize mäkkučký, veľký a hrejivý sveter- v mojej milovanej rúžovej (ako inak, haha) a legíny pre najväčší komfort, aký si viem doma dopriať. 


Rúžový sveter, ktorý mám na sebe je podľa visačky pyžamo, avšak ja som ho právoplatne korunovala za najlepší domáci ootd aký by si v skrini našla! Trávim v ňom celé dni s pocitom, že mám na sebe snáď deku a ešte keď ti poviem kde ho zoženieš a za koľko, tak padneš na riť! F&F je stále viac rozšírená značka na sociálnych sieťach a keď poviem, že si tam viem vždy niečo vybrať, nebude to klamstvo! Išla som len po... haha. Veru, naozaj to tak je. Išla som nám len kúpiť večeru a zrazu sa v mojom košíku ocitlo plno spodného prádla, jedno pyžamko a práve tento rúžový sveter za -posaď sa, nadýchni sa a vnímaj- štyri eurá! Hriech nezobrať to. Som si istá, že keby bol dostupný aj zvyšok oblečenia, potrebovala by som nové dve skrine a nie len jednu. A nie, bohužiaľ to nie je spolupráca, kiežby bola, haha! 

A čo ty a lockdown? Ako to zvládaš? Určite mi daj vedieť do komentáru! ❤




OUTFIT DETAILS:
Rúžový sveter- F&F
Čierny roláčik- Reserved
Legíny- Myprotein

S láskou, Miška 

1 komentár

Latest Instagrams